Cilt Lekelerini Silmek Mümkün mü?

Leke bir hastalık mıdır?

Sorun leke görünümüne neden olan fazla melanin üretimi değildir aslında. Yani o bir sonuçtur. Nedeni ne olursa olsun hücreyi korumak amacıyla üretilmektedir. Çünkü melaninin görevi derinin üstünde bir kalkan oluşturarak alttaki hücrelerin kansere kadar çok soruna neden olan Ultraviyoleye karşı korumaktır. O halde bu üretimi yapması sağlıklı bir durumdur. Sağlıksız olan aşırı ve kontrolsüz üretimine neden olan durumlardır.

Cilt Lekelerini Silmek Mümkün mü?

Tedavi üretimi baskılamak mı? Üretileni yok etmekle mi mümkün?

Aslında iki yöntem de tedavide kullanılır. Ancak aşırı üretime neden olan durumu ortadan kaldırmadan oluşmuş melanin tabakasını hedefleyen tedaviler sorun devam ettiği sürece hemen yenisinin üretilmesi ile başarısız olacaktır. Bu amaçla lekeyi yani melanini üreten hücrenin sağlığına yönelik yapılan tedaviler leke tedavisinde kalıcı sonuçlar sağlayabilir.

Tüm lekeler aynı şekilde mi tedavi edilir?

Elbette hayır. Bazı durumlarda cildin en üst tabakasında lazer ile silinebilecek lekeler varken bazı durumlarda daha derin yerleşimli ve beraberinde damarsal problemlerin olduğu lekeler vardır. Bu tür lekeler tedavi ederken de tüm sorunları kapsayabilmek için kombine tedaviler tercih edilir. Bazı enfeksiyonlar sonrası ya da cildi aşırı yıpratan durumlar sonrasında oluşan lekeleri de lazer ile silmeye çalışmak daha kötü sonuçlara dahi yol açabilir.

Her durumda kullanılabilen tedavi var mı?

Mezoterapi genel olarak hücre sağlığına yönelik içerikler ile yapılarak her durumda kullanılabilecek bir tedavidir. Burada içerik ve uygulanan tabaka hedef hücrelerin olduğu tabaka olunca başarılı sonuçlar alınabilmektedir.

Yenilik: Exozom Tedavileri

Exozom hücreler arası iletişim, üretim süreçlerinin başlatılması, gerekli maddelerin taşınması gibi temel faaliyetlerde görev alan kesecik ya da partiküler yapılardır. Protein, yağ ya da genetik
Doğal Botoks Mümkün mü?

Botoks mimik hareketlerinin neden olduğu kırışıklıklarının temel tedavisidir. Ancak tüm mimik hareketlerini kontrol altına almaya çalışmak mümkün olmayacağı gibi gecikilmiş durumlarda yapılan uygulama sorunları çözmede