Exozom Tedavileri

Exozom hücreler arası iletişim, üretim süreçlerinin başlatılması, gerekli maddelerin taşınması gibi temel faaliyetlerde görev alan kesecik ya da partiküler yapılardır. Protein, yağ ya da genetik kodlar taşıyan paketçikler şeklindedir. Gideceği adrese otomatik ulaşan kargo paketine benzetilebilir. Bu yapıları daha iyi tanıdıkça pek çok tedavinin yanında hastalıkların teşhisinde de önemli oldukları anlaşılmıştır.

İnsanlardan bitkilere tüm canlılarda çok çeşitli tipleri elde edilebilen kodlanmış bu yapıları amacına uygun olarak kullanabilmek için elde edildiği kaynaklar kadar, elde etme yöntemleri de önemlidir. Yanlış kodlanmış yapılar içeren bir exozom ile tedavi yerine başka sorunlar da ortaya çıkabilir.

Exozom derideki pek çok kozmetik sorunun tedavisinde kullanılabilirken, tümör tedavilerinden, ortopedik sorunlara, hormonal pek çok sistemik hastalığın tedavisinde de kullanılmaktadır.

Exozom Tedavileri

Exozomlar kozmetik tedavilerde;

• Saç dökülmeleri,
  • Cilt lekelerinin tedavisi,
  • Cilt yenilenmesi,
  • Kırışıklık tedavileri,
  • Akne Tedavisi,
  • Ciltte kollajen ve elastin artışı,
  • Yara izlerinde yaygın olarak kullanılmaktadır.

Uygulama kullanıma hazır olarak üretildiği kaynak ve teknolojisine bağlı olarak soğuk zincir ya da normal yollarla transfer edilmekte, genellikle sulandırıcı maddesi ile aktif hale getirilerek hemen kullanılacak şekilde üretilmiştir.

Hazırlama prosedürü oldukça kolay ve kısa olan ürün mezoterapi yöntemi ile enjekte edilmektedir.

Tek seans olarak yapılan tedavinin ideal sonuçları on beş günden itibaren görülmeye başlayacaktır. Oldukça uzun etkileri nedeni ile altı aydan bir yıla kadar aralıklarla tekrarlanması yeterlidir.

Yenilik: Exozom Tedavileri

Doğal Botoks Mümkün mü?

Botoks mimik hareketlerinin neden olduğu kırışıklıklarının temel tedavisidir. Ancak tüm mimik hareketlerini kontrol altına almaya çalışmak mümkün olmayacağı gibi gecikilmiş durumlarda yapılan uygulama sorunları çözmede